Snälla Snälla

Jag ber dig om en chans till, bara en. Jag har förståt allt nu och jag vet om att jag kommer bli bättre. För jag vet att jag varit otroligt dum och löjlig men det har inte stått klart för mig förrän nu. Bara en chans, tar jag inte den förstår jag att du inte vill ha med mig att göra mer, och då låter jag dig vara och respekterar det. Men vet om att jag kommer fixa det denna gången, jag vet verkligen om det. Så snälla ge mig den chansen, det är allt jag vill. Jag backar hur mycket som helst, bara jag får den chansen. Ge mig två veckor av ditt liv så lovar jag att bättra mig, och visa att jag kan bli bra.

Jag gör vad som helst. Du skrev att du aldrig skulle lämna mig igen, aldrig någonsin. Snälla gör inte det heller, för jag klarar inte det. Inte när allt runt omkring är som det är. Jag gör verkligen inte det. Snälla, jag gör vad som helst, vad som helst..


Gråtit hela natten och inte sovit en sekund. En chans bara, efter allt vi gått igenom på fyra år. När jag gav dig chanser innan handlade det inte om att jag älskade dig för det gjorde jag inte då, utan för jag ville att du skulle må bra. För du har alltid varit speciell, under alla fyra åren. Snälla snälla, en chans. Om inte för mig så för allt vi varit igenom. Snälla. Jag gör vad som helst, vad som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0