Dåligt

Har varit en dålig dag idag, vaknade av ett sms om att jag var sen till praktiken, som jag inte hade tänkt gå till. Men jag pallrade mig dit ändå men gick hem tidigt. Mådde inte bra, har haft en tråkig dag sen det och det har tyvärr gått ut över dig baby. Har haft några tråkiga dagar i rad nu sen jag varit sjuk och saknaden efter dig har varit värre. Förlåt baby.

Jag ska skärpa mig till senare, längtar efter din röst. Du får mig alltid att må bra, det vet du! Ska skärpa mig till senare, så vi får ett bra samtal!

Kärlek till dig baby!!! Massa massa kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

du är förlåten höhö

2009-01-30 @ 22:19:14
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0