Helgledigt

Skönt som fan, och ikväll är det handboll som är på schemat. Blir kanske en och annan öl med, det är ju trots allt helg nu. Ledig helt imorgon vilket känns otroligt gött, inte för jag kommer kunna sova länge ändå. Kommer förmodligen vara nervös igen.

24 timmar kvar nu bara baby, overkligt. Längtar som in i.. Ska bli hur mysigt som helst. Hela helgen kommer bli perfekt känns det som! Vad kan stoppa det?

Och ingenting kan splittra oss, ingenting kan skilja oss, och ingenting kan slita oss isär
Och ingenting kan få oss att överge varandra
Stormar kanske tystnar oss, skuggor kanske slukar oss, sorger kanske tvingar oss på knä
Men ingenting i världen kan lösa våra band
Du är med mig vart jag går, genom månader och år
Du är med mig alla dar, du är med mig vart jag far

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ingenting kan någonsin stoppa oss. Helgen ska bli grejt tillsammans med dig baby!

2009-01-22 @ 18:55:04
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0