Konsten i att sova

Har glömt hur man sover. Vaknade tre i natt, vet inte vad det är. Man har väl för många tankar i huvudet, eller jag vet inte. Jobbigt bara, känns som man går runt som en jävla zoombie på dagarna. Så det är väl lika bra att fortsätta ytterligare en dag som zoombie antar jag, och gå upp. Eller jag är ju uppe redan så jag antar att jag redan är en zoombie.

Vem är bra, vem är dålig? Kanske ska man inte tänka så mycket om det, utan bara köra på. Ja jag vet inte. Jag vet inte speciellt mycket längre, går runt och tänker men har svårt att ta åt mig dom svar jag har. Känns lite som när man blev kuggad på uppkörningen första gången. Jag hade oerhört svårt att acceptera det hon sa, det gick inte in. Men efter ett tag började man förstå, och sen kämpa vidare. För ens egna tankar och ens egen verklighet är inte alltid den sanna. Så istället för att försöka andras verklighet ska jag försöka ändra min. Det är svårt bara, och det tar tid.

Och mitt hjärtas fågel kämpar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0