Tisdag

Tiden går sakta, sakta och ännu mer sakta. Hemskt vad tiden går sakta. Längtar efter dig Fanny, massa!!

Har köpt en ny bok, att välja glädje eller något i den stilen. Handlar om att man kan ändra uppfattning om sig själv och livet genom att ändra sina tankar. Kommit 50 sidor ungefär och det är intressant som fan. Det borde gå tycker man, att välja att må bra. För vem bestämmer att man inte duger, om man själv inte tillåter andra att tycka så? Massa tankar i huvudet om det, ser fram emot när jag ska läsa fortsättningen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag längtar efter min snygging!

2009-01-20 @ 22:56:25
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag måste oxå köpa den boken känner jag =/

Framför allt för min egen skull, men sen ska jag visa den för dom som tror att man kan förändras genom andra, haha =P

2009-03-29 @ 09:39:15
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0