Torsdag

Har mest varit i skolan idag. Lyssnade på en halvtaskig föreläsning om missbruk. Höll inte med så mycket om det, men man måste ju vara där ändå.

Du är helt perfekt, ingen är som du. Du är allt jag hoppats på och allt jag ber om. Du gör så jag känner mig bra och perfekt, och du är helt perfekt själv. Du gör mig hel helt enkelt. Saknar dig och vill ha dig här som fan, och om en vecka är det du och jag. Denna gången ska det bli ännu bättre, det är jag helt säker på. Du har fått mig att tro på saker som jag trodde var förlorade, och det är jag så oerhört glad för. Mitt hjärta hoppar glädjeskutt bara jag tänker på dig. Saknar din röst, och då var det inte alls länge sen jag hörde den. Du är helt perfekt. Saknar allt med dig men kanske mest din värme och närhet. Inget slår det. Vad vore jag utan dina andetag?

Planerar en resa/utflykt till Ven i vår. Grilla, dricka, tälta och bara njuta av livet. Kommer bli helt fantastiskt och är du med som planerat blir det bäst.

Du är den vackraste jag mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0